rojnoj.blogg.se

Sunshine coast

Kategori: Aussie, Backpacking

Önskar att jag hade kunnat stanna tiden lite i Brisbane, att allt bara hade kunnat vara så underbart i några få dagar till. Både jag och Poppy var rätt deprimerade över att vi splittrade vår lilla grupp så fort. Vi hade så kul. 💜
Ska helt klart åka till england vid tillfälle och hälsa på! 
Lyckades springa in i Sophia också när hon skulle checka in och jag väntade på att ta mig till min buss. 
 
Är nu i sunshine coast som inte är det minsta soligt idag. ☁☁ hoppas på bättre väder imorgon. Blev droppad mitt i ingenstans kändes det som. Var jag och en annan tjej som gick av och vi skulle båda till samma hostel tydligen. Astrevlig tysk, vi hamnade i samma rum också. Hostlet i sig känns ganska äckligt dock. Men men, har haft otroligt med tur med mina hostel innan så får väll bita ihop bara. Hoppas dom inte har bed bugs bara. Fast det känns som det kryper på hela mig just nu. Men det är säkert bara för att jag tänker på det just nu. Och dom ska vara stora nog att se, och bag ser inga så.. Måste sluta inbilla mig. 😒
Kommentera inlägget här: