rojnoj.blogg.se

Airlie beach. ❤

Kategori: Aussie, Backpacking

Okej, så airlie beach.. Ett av dom finaste ställena jag sett hittills. 😍 har inte vart 100% frisk, men tillräckligt för att uppleva denna underbara plats! Första kvällen var jag ute med killarna på rummet. (dom var fulla redan när jag kom in på rummet kl 14 😂) Vi han gå på alla nattklubbar i airlie beach (alla typ 4) plus en bar. Hade så kul! Tog även en nattpromenad med den enda av dom som inte vart för full, gick nere vid hamnen. Så jäkla fint! Dagen efter åkte han som inte var för full hem, behövde åka och jobba. Dom andra två stannade en natt till. Dom försov sig till utcheckningen så dom fick betala för ytterligare en natt men åkte under dagen, det resulterade i att jag fick hela rummet för mig själv en natt! Vilket var så underbart. 😍 nu är rummet fullt med pratiga men trevliga tjejer. Räddade ena tjejens kväll med att låna henne lite hårspray.

Köpte nya jättefina solglasögon också, glaset skiftar i gult och lila. 

Imorgon blir det åka till townsville och se vad dom har att erbjuda. 😄

Kommentera inlägget här: