rojnoj.blogg.se

Next chapter.

Kategori: Sydney

I förrigår fick jag äntligen mitt nordea-kort, typ två veckor sent.. Men bättre sent än aldrig. Så nu kommer jag äntligen åt mina pengar igen! Dessutom fick jag tillbaka mina pengar från comviq samma dag.

Igår gjorde jag ett försök till att åka till parsley bay för lite solnedgångs foton. Men första bussen kom inte, och nästa var fullproppad.. Så jag gav upp och gick hem igen.

Idag åkte jag tillbaka till mitt paradis i gordons bay, en sista gång innan jag lämnar Sydney imorgon. Vidare på nya äventyr. Till min stora förvåning blir jag inte ensam länge. Jag är själv i central coast / the entrance i 4 nätter, sen fortsätter jag upp till Newcastle och möter upp Carl. Därifrån ska vi tillsammans åka och möta upp Johanna i Byron bay!  Så jäkla taggad! 😍

Kommentera inlägget här: